Returnarea produselor( doar pentru comenzile online de mobilier)

Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii? Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.

Vă rugăm să ne scrieți la adresa de email sales@eambient.ro în cazul în care vreți să renunțați la produsele comandate. Noi vom genera un AWB de retur pentru comanda dvs.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Pentru retururi folosim exclusiv Fan Courier, iar dvs. fiind client Eco Ambient beneficiați de tarifele noastre preferențiale pentru transport. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitaților și funcționării produselor.

Vă rugăm să ne informați prin email dacă doriți să folosiți alt curier pentru returnarea produselor. În cazul în care alegeți un alt transportator costul returului va fi suportat de către dvs. în întregime.

Suma plătită v-o transferăm înapoi în contul dvs., este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar, la care sa vă returnăm suma plătită. Suma echivalentă plății produselor reclamate/ returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur. Returnarea sumei achitate se va face abia în momentul în care coletul este primit la depozitul nostru din Târgu-Jiu.

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, manual de asamblare lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, avem dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse de către reprezentanții noștri.

Pentru că dorim să ne îmbunătățim constant serviciile vă rugăm să ne scrieți-ne și motivul pentru care renunțați la produsul comandat. Mulțumim.

Produse deteriorate

Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail sales@eambient.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.

Returnarea produselor cu defect

Dacă produsele comandate prezintă defecte de fabricație, deteriorări sau piese lipsă, vă rugăm să ne notificați la adresa de email sales@eambient.ro. Aveți posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:

  • Rambursarea (în acest caz vă rugăm să ne furnizați și numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vă vom trimite suma plătită)
  • Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună cu furnizorii noștri, ne vom strădui să obținem exact piesa dvs., dar, de data aceasta într-o stare bună 100%)

Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.

Costul returului va fi suportat de către noi dacă produsele sunt neconforme.

Perioada minimă de garanție

În cazul în vânzării bunurilor perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.

Termeni de garanție

Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.

Bunuri reclamate

Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor.