Returnarea produselor( doar pentru comenzile online de mobilier)
Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii? Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original, nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retrage din contract, cât și numărul comenzii.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.
Decizia de retur trebuie transmisă cel târziu în ultima zi calendaristică din intervalul de retur de 14 zile. Intervalul de testare începe de la data primirii produsului.
Vă rugăm să ne scrieți la adresa de email sales@eambient.ro în cazul în care vreți să renunțați la produsele comandate. Vă rugăm să ne specificați în email numărul comenzii și/sau numele dvs., adresa de unde se poate ridica coletul/coletele și contul bancar unde putem să vă returnăm banii. Decizia de retur transmisă doar pe cale telefonică, fără email, nu poate fi luată în considerare.
Cererile de retur primite pe email vor fi procesate în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă nu primiți un răspuns din partea noastră în decurs de 3 zile lucrătoare vă rugăm să ne contactați și telefonic.
Vom trimite un curier Fan Courier pentru a ridica produsul/ produsele de la adresa indicată de dvs. în email. Returnați produsele la adresa Strada Bârsești, nr 187, Târgu-Jiu, Gorj, 210001, nr contact 0744707055 prin Fan Courier.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor( taxa de retur este de 35 lei/colet și reprezintă costul de transport retur). Pentru retururi folosim exclusiv Fan Courier. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitaților și funcționării produselor.
Vă rugăm să ne informați prin email dacă doriți să folosiți alt curier pentru returnarea produselor. În cazul în care alegeți un alt transportator costul returului va fi suportat de către dvs.
Suma plătită v-o transferăm înapoi în contul dvs., este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar, la care sa vă returnăm suma plătită( minus taxa de retur 35 lei/colet). Suma echivalentă plății produselor returnate, v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de max. 14 zile din momentul în care noi am intrat în posesia reclamației/ a dovezii de retur. Returnarea sumei achitate se va face doar după ce coletul este recepționat în depozitul nostru din Târgu-Jiu.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje foarte deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, manual de asamblare lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, avem dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse de către reprezentanții noștri.
Pentru că dorim să ne îmbunătățim constant serviciile vă rugăm să ne scrieți-ne și motivul pentru care renunțați la produsul comandat. Mulțumim.
Produse deteriorate
Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail sales@eambient.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.
Returnarea produselor cu defect
Dacă produsele comandate prezintă defecte de fabricație, deteriorări sau piese lipsă, vă rugăm să ne notificați la adresa de email sales@eambient.ro. Aveți posibilitatea de a alege dintre două opțiuni:
- Rambursarea (în acest caz vă rugăm să ne furnizați și numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vă vom trimite suma plătită)
- Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună cu furnizorii noștri, ne vom strădui să obținem exact piesa dvs., dar, de data aceasta într-o stare bună 100%)
Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament, in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse.
Costul returului va fi suportat de către noi dacă produsele sunt neconforme.
Va rugăm să trimiteți produsele la adresa Strada Bârsești, nr 187, Târgu-Jiu, Gorj, 210001, nr contact 0744707055 prin Fan Courier.
Dacă doriți să folosiți alt curier pentru returnarea produselor, vă rugăm să ne informați prin email. În cazul în care alegeți un alt transportator costul returului va fi suportat de către dvs.
Perioada minimă de garanție
În cazul în vânzării bunurilor perioada de garanție legală este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede o clauză specială pentru o perioadă mai lungă. În cazul în care produsul furnizat are o perioada de garanție mai îndelungată, aceasta este indicată pe factură sau în nota de garanție și de livrare.
Termeni de garanție
Vă recomandăm să verificați bunurile imediat după primire. Dacă se detectează deteriorarea, reclamația este confirmată și vânzătorul este obligat să ofere o reducere rezonabilă din furnizarea sau livrarea unui alt produs perfect. Reclamațiile ulterioare de deteriorare mecanică a produsului în timpul transportului nu vor fi recunoscute.
Bunuri reclamate
Reclamarea bunurilor este reglementată de Codul Civil și legea privind protecția consumatorilor. În cazul mărfurilor defecte irecuperabil (pe baza unei evaluări scrise a centrului de service autorizat, dacă este necesar, prin natura produsului), mărfurile vor fi schimbate pentru același articol sau se va rambursa întregul cost al bunurilor.