Termenul de livrare
Termenul de livrare pentru comenzile plasate online este de 10-15 zile lucrătoare. Livrarea durează mai mult deoarece produsele sunt comandate direct de la producător.
Transportatori
Livrăm cu Fan Courier pentru comenzile cu plată ramburs și cu GLS pentru comenzile cu plată prin transfer bancar.
Livrarea este GRATUITĂ pentru toate orașele din România. Livrăm și în alte localități, însă pot apărea costuri suplimentare de livrare. În cazul în care adresa de destinație se află în afara razei de acoperire FanCourier, se va percepe o taxă de kilometri suplimentari, în valoare de 1,3 lei/km.
Atenție! Livrarea produselor voluminoase care au mai multe colete pot să ajungă la dvs. în zile diferite, in funcție de livrările curierului din ziua respectivă.
Livrarea produselor în zone greu accesibile
Dacă adresa la care doriți livrarea este într-o zonă greu accesibilă sau foarte departe de agenția Fan Courier din zona dvs., veți fi contactat de către agentul de curierat pentru a stabili ridicarea coletului de către dvs. de la cel mai apropiat punct Fan Courier. Această procedură este gândită pentru a nu percepe alte taxe suplimentare de către compania de curierat.
Întrebări frecvente legate de procesul de livrare
- Când îmi ajunge livrarea comenzii? Aștept deja de câteva zile și nimic.
Termenul de livrare este menționat pe pagina fiecărui produs. De asemenea, acest termen îl puteți găsi și pe contul dvs. în detaliile comenzii dvs. În cazul în care aveți în comandă mai multe produse cu termeni diferiți de livrare, puteți lua în calcul ca termen, ultima zi menționată.
- Mă va contacta agentul de curierat înainte de livrarea comenzii?
Da, în ziua livrării veți primi sms cu detaliile agentului și cu intervalul orar când agentul Fan Courier vă va livra comanda.
- Pot sa schimb adresa de livrare după plasarea comenzii? Adresa de livrare nu se mai poate schimba dacă produsele au fost deja trimise către dvs. Cu toate acestea, puteți să luați legătura direct cu Fan Courier sau GLS și să optați pentru schimbarea adresei. De menționat că pot apărea întârzieri în urma modificărilor.
- Pot sa schimb ziua în care primesc comanda? Puteți să luați legătura cu transportatorul și să optați pentru o altă zi de livrare.
- Pot urgenta comanda? Comenzile nu pot fi urgentate, ele sunt trimise în ordinea în care sunt plasate.
În cazul în care aveți întârzieri la comenzi mai mari de 5 zile, vă rugăm să ne contactați la adresa de email sales@eambient.ro pentru a vă informa în legătură cu statusul comenzii dvs.
Pentru că dorim să ne îmbunătățim constant serviciile scrieți-ne cum vi s-a părut experiența livrării pe adresa de email sales@eambient.ro.